مجله کارویژه

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است

مجله کارویژه

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است. در این راستا در تلاش هستیم تا به علاقه مندان این حوزه‌ها کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

مبلمان انواع مختلفی دارند که هر کدام برای سبک خاصی طراحی شده اند و ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال مبلمان سلطنتی به سبک کلاسیک و سنتی برای خانه های بزرگ ساخته می شود و برای استفاده در محیط های مدرن مناسب نیست، نوعی مبلمان راحتی است که دارای سبکی به خصوص است. آن ها مناسب برای فضاهای کوچک و مدرن هستند. یکی از راحت ترین مبلمان، مبل تختخواب شو می باشد که دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است و باید دقت داشته باشید قبل از خرید مبل تختخواب شو باید هم ویژگی‌های یک مبل خوب را بررسی کنید و هم یک تخت خوب از نظر استحکام، نوع تشک و فوم به کار رفته را باید مورد بررسی قرار دهید. در این مقاله شما را با کاناپه تختخواب شو و مزایای آن آشنا می کنیم. مبل تخت خواب شو این روزها طرفداران خاص خود را دارد.

معرفی مبل تختخواب شو

مبل تخت خواب شو زیرمجموعه‌ای از است، با پایه های کوتاه، دسته های بزرگ و صندلی های نرم، معمولاً بسیار سنگین هستند. بنابراین جا به جایی آن می تواند کمی سخت باشد. این نوع مبل دارای سبک های مختلفی مانند کلاسیک، ال، مدرن و … می باشد که هر کدام باید با توجه به سلیقه و اندازه دلخواه انتخاب شوند. زیرا این نوع مبلمان دارای اندازه های متفاوتی هستند. یکی از انواع آن یک نفره است یعنی مبل و تخت فقط برای یک نفر استفاده می شود و عرض آن 80 سانتی متر است. مدل دیگری با عرض 100 سانتی متر وجود دارد که دو نفر می توانند از مبل استفاده کنند اما تخت یک نفر را در خود جای می دهد. عرض کاناپه ای که تبدیل به تخت دونفره می شود 140 سانتی متر است و دو نفر می توانند به عنوان مبل و تختخواب از آن استفاده کنند.

 

مبل تختخواب شو

انواع کاناپه تختخواب شو

همانطور که از نام آن پیداست مبل تختخواب شو هم مبل است و هم تخت، مبل یا تخت خواب بودن این محصول بستگی به استفاده شما دارد. با توجه به کاهش متراژ خانه ها در شهرهای بزرگ، اتاق خواب ها اغلب برای اهداف مختلفی مانند کار و تفریح طراحی می شوند.

1- مبل تختخواب شو یک نفره

اگر خانه کوچکی دارید خرید مبل تختخواب شو یک نفره انتخاب مناسبی است. طرح آن را طوری تنظیم کنید که فضای کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود در طول روز داشته باشید. یکی از گزینه های شما برای رسیدن به این مکان ایده آل استفاده از مبل های تختخواب شو است.

2- مبل تخت خواب شو دو نفره

مبل تخت خواب شو دو نفره، معمولاً یک کاناپه با چارچوب فلزی و یک تشک با کیفیت و مقاوم است. این مبل‌های تختشو بسیار کاربردی هستند هم برای فضای نشیمن خانه مناسبند و هم برای استراحت خودتان و مهمان‌هایتان و دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

3- کاناپه تختخواب شو هتلی

یکی از این مکان ها هتل هایی هستند که اغلب به دنبال بهترین استفاده از فضا در اتاق های خود هستند و شاید اینها هتل هایی هستند که با استفاده از مبل های تخت خواب شو تحول چشمگیری در کسب و کار خود ایجاد کرده اند. حتما مجبور شده اید به هاستل ها یا هتل های کوچکی بروید که برای مدت کوتاهی (مثلا یک شب) اتاق هایی با مساحت کم و امکانات رفاهی محدود اجاره کنید. در این هتل ها و مهمانسراها تختی خواهید یافت که نیمی از فضا را اشغال می کند. و عملا جایی برای گذاشتن وسایل و … ندارید و باید فضای مبل یا تخت را برای قرار دادن وسایلتان بگیرید.

 

برای خرید یا مشاوره خرید مبل تختخوابشو یا کاناپه تختخواب شو با ما در ارتباط باشید.

مبلاتون تولید کننده انواع مبلمان راحتی و تختخواب شو

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی