مجله کارویژه

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است

مجله کارویژه

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است

وبلاگ کارویژه منتشر کننده اخبار و اطلاعات مرتبط به صنایع و کسب کارها است. در این راستا در تلاش هستیم تا به علاقه مندان این حوزه‌ها کمک کنیم.

  • ۰
  • ۰

استاندارد استاد بولت ASTM A193

ASTM A193 یک انجمن آمریکایی برای تست و مواد (ASTM) است که مواد پیچ و مهره آلیاژی و فولادی ضد زنگ را برای خدمات در دمای بالا یا فشار بالا پوشش می دهد. این مشخصات شامل هفت گرید مختلف است که هر کدام دارای ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی خاص خود هستند. گرید B7 رایج ترین گرید ASTM A193 است و معمولاً در بست های مخازن تحت فشار، شیرها، فلنج ها و اتصالات استفاده می شود. پیچ و مهره های درجه B7 از فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن ساخته شده اند و برای افزایش استحکام و قابلیت اطمینان عملیات حرارتی می شوند. پیچ ها در قطرهای 1/4 اینچ تا 4 اینچ و طول تا 72 اینچ موجود هستند.

استاد بولت ASTM A193 Grade B7

ASTM A193 Grade B7 یک فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن است که در انواع کاربردهای دما و فشار بالا استفاده می شود. یکی از رایج ترین آلیاژهای مورد استفاده برای پیچ و مهره در صنعت نفت و گاز و همچنین در صنایع پتروشیمی، تولید برق و هسته ای است. دارای استحکام کششی عالی و خواص استحکام تسلیم است و برای استفاده در کاربردهای فشار بالا مناسب است. همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد و می توان از آن در محیط های مرطوب و خشک استفاده کرد.

 

Grade Size Tensile ksi, min Yield, ksi, min Elong, %, min RA % min
B7 Up to 2-1/2 125 105 16 50

 

استادبولت ASTM A193 Grade L7

ASTM A193 Grade L7 یک فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن است که برای کاربردهای در دمای بالا و فشار بالا استفاده می شود. به طور معمول در پیچ و مهره برای مخازن تحت فشار، شیرها، فلنج ها و اتصالات استفاده می شود. حداقل استحکام کششی آن 125 ksi و حداقل استحکام تسلیم 105 ksi است.

Grade Size Tensile ksi, min Yield, ksi, min Elong, %, min RA % min
           

 

L7

Up to 2-1/2 125 105 16 50

 

منبع: تولید کننده پیچ و مهره پولاد پیچ گستر ماد

  • ۰۱/۱۱/۰۲
  • karvijeteam karvijeteam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی